I feel summer !

länge sen jag skrev verkligen . ska försöka skriva lite dåochdå när jag har tid . för vädret är ju helt amajsiiing! nu sitter jag här på landet har varit här undet helgen med farmor paulina bella . trevligt faktiskt. Vi skulle åkt hem idag sen så blev de inte för pappa va tvungen att jobba , jävla gubbe , ni ska bara veta hur sur jag är på han för de . jag tappa hans lur i vatten idag oxå så nu är den sönder . haha jasg hade lånat den av han för min är på lagning . aah så nu flippade han ur på mig . jaja . ska ändå slippa han i några dar för på onsdag åker jag med ebba til kalmar . Ska bli skti kul!  och imorn efter pappa ahr kommit och hämtat oss från landet så åker vi troligen till kista ja och ebba , och köper en ny bikini de behövs säger jag bara . så träffar vi säkert johan där också. men nu ska jag ta en macka. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0