min dag har sätt ut såhär

så här såg min dag ut idag, klockan ett träffade jag ebba i spånga sen så solade vi. efter de så åkte vi till vällingby och träffade bryan victor marcus daniel fluff fredrik. de va så jävla varmt så jag ebba marcus tvillingarna och fluff gick till kaanan och badade. Hade bara överdelen med mig så fick bada i mina jeansshorts höhö. och fuck you marcus och daniel, ni fucka min rygg, har skit ont. sen vid sex åkte vi hem, åt lite sen så mötte jag ebba i spånga sen så fick vi till syndbyskolan och rökte vp med hamody adam o alex har inte träffat dom på hela sommar lovet, sen så träffade jag bruno och adrian en snabbis. så har min dag sätt ut. Imorn ska jag spea lite basket på flickorna sen så kanske jag träffar hamody och hasoni också. men vi får se, dom dära blattarna håller aldrig va dom säger , haha .

Och just nu kan jag inte ta några bilder, har en gammal tele, min andra är helt död. så kommer nog inte lägga ut nya bilder på ett tag . men ni får lida . puss
HAHA älskar bilden , garvar alltid ihälmig när jag ser den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0